poniedziałek, 6 czerwca 2016

Ważna informacja!

Witam wszystkich bardzo serdecznie! :)
Z góry chciałabym przeprosić za nieregularne dodawanie rozdziałów w bardzo dużych odstępach czasu, jednak nic nie potrafię z tym zrobić. Ostatni czas był dla mnie bardzo chaotyczny i ledwo wiązałam koniec z końcem... Cóż, po części nadal tak jest, jednak powoli wszystko się normuje!
Przychodzę do Was z dość ważną, dla niektórych może nawet smutną, informacją odnośnie dalszych losów tego fanfiction. Otóż, postanowiłam zawiesić swoją działalność do dnia zakończenia roku szkolnego! Mimo, iż to tuż tuż to wolałam napisać Wam to tutaj, aby obyło się bez zbędnych komplikacji :)
Mam nadzieję, że wytrzymacie jeszcze ten kawałek czasu, a gdy powrócę razem będziemy mogli przeżywać dalsze losy Mad, Justina i innych bohaterów :)
Do ''zobaczenia'' niebawem,
Oliwia :)

1 komentarz: