poniedziałek, 19 września 2016

Przeprosiny i ważne pytanie.

Witam!
Przepraszam, że to nie nowy rozdział, lecz nie jest on jeszcze gotowy do publikacji. Chciałabym w tym poście przeprosić Was za moją długą nieobecność oraz zadać jedno, zasadnicze pytanie.
Otóż, może zacznijmy od przeprosin.
Zapewne każdy domyśla się dlaczego tak długo nie udzielałam się na Bloggerze (wyjaśnienie pod rozdziałem-  http://whyyourforeverlastshorterthanmine.blogspot.com/ ). Chciałabym choć w minimalnym stopniu powrócić w progi Bloggerowej przygody i od początku zacząć pisać chociaż jeden rozdział na dwa tygodnie. Wiem, nie często, lecz na więcej chyba mnie nie stać.
I tutaj rodzi się pytanie- czy ktoś w dalszym ciągu interesuje się dalszymi losami Justina, Mad, Brandona i Mai? 
Jeżeli ktoś taki jest niech da znać w komentarzu bądź u mnie na ask'u, a zapewne powrócę do pisania, ponieważ tak naprawdę to niewiele pozostało już do końca ich historii.
Będę wdzięczna za każdą odpowiedź.
Do napisania!

6 komentarzy:

  1. ja się interesuje.. i chce wiedzieć jak to się skończy 😇😇😇

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się interesuje i nawet jak dodasz 1 rozdzial na 2 tygodnie, to będę mega szczęśliwa 😄😃😄😃😄 Życzę weny 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się interesuje ❤😙

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę! Ja się interesuje!

    OdpowiedzUsuń